1. Photo of Milford Sound in New Zealand
  2. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  3. Photo of Milford Sound in New Zealand
  4. Photo of Milford Sound in New Zealand

کتاب ’’ آیات ختم نبوت ‘‘ کا تعارف

محمدابوبکرصدیق نے 'آیات ختم نبوت' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ نومبر 21, 2015

  1. ‏ نومبر 21, 2015 #1
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    کتاب ’’ آیات ختم نبوت ‘‘ کا تعارف

    اس کے کچھ دنوں بعد عید الاضحی ۱۴۲۶ھ کی تعطیلات میں ختم نبوت کی دلیل بننے والی آیات کو تلاش کرنے کی نیت سے قرآن پاک کو دیکھنے کا شرف ملا تو پتہ کہ قرآن پاک کی بیسیوں نہیں سینکڑوں آیات عقیدہ ختم نبوت کو ثابت کرتی ہیں چنانچہ اس عاجز نے قرآن پاک کا ایک نسخہ لے لیا اور ایسی آیات کیلئے پینسل کے ساتھ حاشیہ میں نشان لگا دیئے تاکہ کتاب ’’نَبِیُّ الْاَنْبِیَائِ ﷺ‘‘ میں جہاں ختم نبوت کے قرآنی دلائل دیئے جائیں وہاں ان آیات کولکھا جائے ۔
    گذشتہ سال کچھ طالبات جو عالمیہ کر چکی تھیں راقم نے سوچا کہ اُن کو آیاتِ ختمِ نبوتکا دورہ کروادوں تاکہ اس طرح یہ آیات یک جا ہوجائیں چنانچہ ان کو چند دنوں میں یہ دورہ کروادیا ان طالبات نے بڑی محنت اور دل لگی کے ساتھ ان آیات کو اور وجہ استدلال کو کاپی میں لکھ لیا ثانویہ خاصہ کی طالبات کو بھی یہ دلائل سنائے جاتے وہ بھی بہت محظوظ ہوتیں۔ پھر اللہ کی توفیق سے ان کی کمپوزنگ کی گئی ابتدائی نظر ثانی کا شرف جامعہ کی رئیسۃ المعلمات کو حاصل ہوا اللہ تعالیٰ ان سب کی خدمات کو قبول فرمائے آمین میں سمجھتا ہوں کہ ان سب خواتین کی یہ بڑی خوش نصیبی ہے جن کو دورانِ تعلیم شانِ رسالت اوراسلام کے اس قطعی عقیدے کی خدمت نصیب ہوئی ــــاللہ تعالیٰ اس محنت کوقبول فرمائے اور آخرت میں نبی کریمﷺ کی شفاعت اور معیت نصیب فرمائے آمین۔
    کتاب’’ نبی الانبیاء ﷺ‘‘ کی طباعت میں تاخیر ہوئی تو سوچاکہ’’ آیاتِ ختم نبوت ‘‘کو الگ نام دے کر پہلے شائع کردیا جائے اس کتاب میں سورت اور آیت کا حوالہ دے کر طریق استدلال دیا جائے گا چونکہ مسئلہ واضح ہے عقیدہ قطعی ہے اس لئے غیر صریح استدلال بھی قطعاً مضر نہیں ہے۔کیسی عجیب بات ہے کہ اس موضوع پر قرآنی استدلال کوسمجھنے کیلئے مقدمہ میں سب سے پہلے حضرت نانوتویؒ ہی کے کلام سے رہنمائی مل رہی ہے اس کے بعد بھی جابجا حضرت کے کلام سے استفادہ کیا جائے گا۔
    جیسا کہ بتایا گیا ہے کہ یہ دلائل دراصل کتاب ’’ نَبِیُّ الْاَنْبِیَائِ ﷺ‘‘ کا حصہ ہے ان شاء اللہ اس کے اندر بھی اس کوشائع کیا جائے گا اُس کتاب میں اللہ نے چاہا تو ’’ احادیث ختم نبوت ‘‘ پر اسی انداز میں کام کیاجائے گا ۔وَاللّٰہُ الْمُوَفِّقُ۔ ’’احادیث ختم نبوت ‘‘کوان شاء اللہ الگ بھی شائع کیاجائیگا۔
    اس کتاب’’ آیاتِ ختمِ نبوت ‘‘ میں ردِ مرزائیت کے بارے میں ان شاء اللہ عجیب وغریب مواد ملے گا اور ضمنی طور پر صاحبِ ذوق کوان شاء اللہ بہت سی نرالی ابحاث نظر آئیں گی۔ اللہ تعالیٰ ہم سب کو شرف قبولیت عطافرمائے ۔

اس صفحے کی تشہیر