1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ

    تحفظ ناموس رسالتﷺ و ختم نبوت پر دنیا کی مایہ ناز کتب پرٹائپنگ ، سکینگ ، پیسٹنگ کا کام جاری ہے۔آپ بھی اس علمی کام میں حصہ لیں

    ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ
  3. ہمارا وٹس ایپ نمبر whatsapp no +923247448814
  4. [IMG]
  5. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

نزول عیسی علیہ السلام کے بعد آپ علیہ السلام کس شریعت پر پیرا عمل ہونگے

غلام نبی قادری نوری سنی نے 'آیاتِ نزول و حیات عیسیٰ علیہ السلام' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ اگست 19, 2015

  1. ‏ اگست 19, 2015 #1
    غلام نبی قادری نوری سنی

    غلام نبی قادری نوری سنی رکن ختم نبوت فورم

    1_Page_03.gif
  2. ‏ اگست 19, 2015 #2
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    پوسٹ میں لکھی ہوئی بات کو اوپر یونیکوڈ میں بھی ٹائپ کریں جزاک اللہُ خیرا
  3. ‏ اگست 19, 2015 #3
    غلام نبی قادری نوری سنی

    غلام نبی قادری نوری سنی رکن ختم نبوت فورم

    انشاہ اللہ دوبارہ ضرور ایسا کروں گا، اب تو پوسٹیں تیار کر کے اکھٹی لگا دیں تھی، مذید پوسٹس میں ساتھ یونیکوڈ میں بھی لکھوں گا
  4. ‏ اگست 19, 2015 #4
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    تحریر کرنا ضروری ہے ۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اگر ہم یونیکوڈ میں نہیں لکھیں گے تو پکچر تو سرچنگ میں ہیں آئے گی ۔ یا پکچر میں موجود مواد تو سرچنگ نہیں ہوتا نا ۔۔۔ اس لیے تحریر کو لکھنا لازمی ہے تا کہ سرچنگ کرنے پر ہمیں مطلوبہ مواد مل جائے ۔
    اگر صرف تصاویر کافی ہوں تو پھر تو ہر کتاب کی پی ڈی ایف فائل موجود ہے اس کے صفحات کی پکچرز ہم یہاں پر لگاسکتے ہیں ۔ مگر ہم یہ اس لیے نہیں کر رہے کیونکہ پکچر میں یا پی ڈی ایف میں لکھا ہوا مواد سرچ نہیں کیا جاسکتا۔ اس لیے پکچر میں لکھنا مواد ضروری ہے۔
    ایسے تو جو اس طرح پکچرز ہیں یہ تو ختم نبوت کی ویب سائیٹ سے بھی حاصل کی جاسکتی ہیں جو مرکز سراجیہ کی ہے ۔ مگر ہم ان پکچرز کو اسی لیے یہاں پر نہیں لگا رہے کیونکہ اس میں موجود مواد کو لکھنے کے لیے کوئی بندہ نہیں ۔ اگر یہ مشن آپ اپنے زمہ لے لیں تو ۔۔۔۔۔۔۔!!!!
    • Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
  5. ‏ اگست 19, 2015 #5
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    کوشش کریں کہ تدوین کے آپشن میں جاکر اس میں لکھا ہوا مواد بھی یونیکوڈ میں ٹائپ کر دیں۔ جزاک اللہُ خیرا
  6. ‏ اگست 20, 2015 #6
    مبشر شاہ

    مبشر شاہ رکن عملہ منتظم اعلی

    غلام نبی نوری بھائی یہ تحریر اس ویب سائٹ سے لی گئی ہے لہذا جب کسی ویب سے مواد لیا جائے تو اس ویب کا شکریہ ادا ضرور کیا جائے تا کہ سرقہ سے بچا جا سکے اور تصاویر کے ساتھ یونیکوڈ تحریر بھی ٹائپ کریں شکریہ ۔
  7. ‏ مارچ 6, 2017 #7
    غلام مصطفی

    غلام مصطفی رکن ختم نبوت فورم

    اندھیرے میں اندھے کو دور کی سوجی
    آئیے آپ نے جو حضرت عیسیٰ ؑ کو بغیر قرآن مجید پر غور کئے جو قرآن و سنت کی تعلیم دلوائی ہے اس کا کچھ جائز لیں۔

    {أَمْ يَحْسُدُونَ النَّاسَ عَلَى مَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ فَقَدْ آتَيْنَا آلَ إِبْرَاهِيمَ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَآتَيْنَاهُمْ مُلْكًا عَظِيمًا } (النساء 55)
    کیا حضرت ابراہیم ؑ کی اولاد کو بھی خدا نے قرآن و سنت کی تعلیم دی؟

    {أُولَئِكَ الَّذِينَ آتَيْنَاهُمُ الْكِتَابَ وَالْحُكْمَ وَالنُّبُوَّةَ فَإِنْ يَكْفُرْ بِهَا هَؤُلَاءِ فَقَدْ وَكَّلْنَا بِهَا قَوْمًا لَيْسُوا بِهَا بِكَافِرِينَ (90)} (الأَنعام 90)
    یہود و نصاری سے متعلق

    {وَإِذْ آتَيْنَا مُوسَى الْكِتَابَ وَالْفُرْقَانَ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ} (البقرة 54)
    کیا موسیٰ کو بھی قرآن کی تعلیم دی گئی۔یہاں تو فرقان کا ذکر ہے جو زیادہ قریب ہے کہ قرآن مجید کے معنی میں استعمال ہو۔
    مزید آیات بھی پیش خدمت ہیں جن سے آپ کے استدلال کی کوئی حیثیت نہیں رہتی۔آپ کو ایسے استدلال کی ضرورت ہی پیش نہ آتی اگر آپ آنے والے موعود کو اسی امت سے ایک وجود مانتے اور پرانے عیسیٰ کو قرآن مجید کے مطابق فوت یافتہ تسلیم کرتے۔
    {وَلَمَّا جَاءَهُمْ رَسُولٌ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ مُصَدِّقٌ لِمَا مَعَهُمْ نَبَذَ فَرِيقٌ مِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ كِتَابَ اللَّهِ وَرَاءَ ظُهُورِهِمْ كَأَنَّهُمْ لَا يَعْلَمُونَ} (البقرة 102){مَا كَانَ لِبَشَرٍ أَنْ يُؤْتِيَهُ اللَّهُ الْكِتَابَ وَالْحُكْمَ وَالنُّبُوَّةَ ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ كُونُوا عِبَادًا لِي مِنْ دُونِ اللَّهِ وَلَكِنْ كُونُوا رَبَّانِيِّينَ بِمَا كُنْتُمْ تُعَلِّمُونَ الْكِتَابَ وَبِمَا كُنْتُمْ تَدْرُسُونَ } (آل عمران 80)

    {وَقَالَتِ الْيَهُودُ لَيْسَتِ النَّصَارَى عَلَى شَيْءٍ وَقَالَتِ النَّصَارَى لَيْسَتِ الْيَهُودُ عَلَى شَيْءٍ وَهُمْ يَتْلُونَ الْكِتَابَ كَذَلِكَ قَالَ الَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ مِثْلَ قَوْلِهِمْ فَاللَّهُ يَحْكُمُ بَيْنَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ فِيمَا كَانُوا فِيهِ يَخْتَلِفُونَ} (البقرة 114)
    {َانَ النَّاسُ أُمَّةً وَاحِدَةً فَبَعَثَ اللَّهُ النَّبِيِّينَ مُبَشِّرِينَ وَمُنْذِرِينَ وَأَنْزَلَ مَعَهُمُ الْكِتَابَ بِالْحَقِّ لِيَحْكُمَ بَيْنَ النَّاسِ فِيمَا اخْتَلَفُوا فِيهِ } (البقرة 214)

اس صفحے کی تشہیر