1. Photo of Milford Sound in New Zealand
  2. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  3. Photo of Milford Sound in New Zealand
  4. Photo of Milford Sound in New Zealand

قادیانیوں کا جھوٹ کہ "جامعہ بنوریہ نے شراب پینے کی اجازت دی ہے" کا پوسٹ مارٹم

محمدابوبکرصدیق نے 'فیس بک قادیانی پوسٹس کے جوابات' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ نومبر 25, 2014

  1. ‏ نومبر 25, 2014 #1
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    قادیانیوں کا جھوٹ کہ "جامعہ بنوریہ نے شراب پینے کی اجازت دی ہے" کا پوسٹ مارٹم
    السلام علیکم ورحمۃُ اللہ ورکاتہ

    دوستو آج کل قادیانیوں نے اپنی فطرت کے مطابق جھوٹ پر عمل کرتے ہوئے خود ہی ایک فتوی لکھا اور اس کو جامعہ بنوریہ کی جانب منصوب کر دیا ہے ۔
    چونکہ مرزا غلام احمد قادیانی شراب پیتا تھا ۔ اس لیے ان لوگوں نے اس منگھڑت فتوے کو لکھا ہے اور اس کو جامعہ بنوریہ کی جانب منصوب کر دیا ہے کہ یہ فتوی جامعہ بنوریہ کی جانب سے شائع ہوا ہے ۔
    یہ فتوی لکھا کیسے گیا؟
    دوستو! قادیانی حضرات کو بھی اس بات کا یقین ہے وہ لوگ جھوٹے ہیں اس لیےانہوں نےا پنے مرزا قادیانی جس کو وہ نبی مانتے ہیں کو بچانے کے لیے یہ فتوی لکھا ہے ۔ ان لوگوں نے سب سے پہلے ایک صفحہ جامعہ بنوریہ کے فتوی جات والا ان کی ویب سائیٹ سے لیے ۔ پھر ان لوگوں نے جامعہ بنوریہ کے فتوے والے پیج کا ٹائٹل اور نیچے مہریں اور دستخط والی جگہ کو اسی طرح رہنے دیا ۔ اور جو درمیان والا حصہ تھا جہاں پر انہوں نےاپنا اصل کوئی فتوی لکھا ہوا تھا اس کو اِن لوگوں نے مٹایا ۔ اور پھر اس جگہ پر کمپیوٹر کی ونڈو میں موجود Paint میں جا کر Arial فونٹ کا استعمال کرتے ہوئے یہ فتوی اپنی طرف سے لکھ دیا۔

    مگر اس فتوی کے پیج کے درمیان والے حصے کو مٹاتے ہوئے ان سے ایک غلطی ہو گئی یا انہوں نے بچنے کے لیے جان بوجھ کر یہ اوچھی حرکت کی ۔ غلطی یہ ہوئی ان سے کہ ان لوگوں نے سیریل نمبر ، تاریخ اور فتوی مانگنے والے کا نام وغیرہ سب مٹا دیا ۔ اگر یہ لوگ وہ سب نہ مٹاتے تب بھی انہوں نے پکڑے جانا تھا کیونکہ ہم نے اس سیریل نمبر کا فتوی نکال کر ان کے سامنے رکھنا تھا کہ اس سیریل نمبر پر تو یہ فتوی ہے تم لوگوں نے کیا لگایا ہوا ہے ۔ اس لیے ان لوگوں نے وہ فتوی والے پیج پر سے سیریل نمبر ہی مٹا دیا ۔ اب بھی ہم نے ان کو پکڑ لیا ۔ کیونکہ جامعہ بنوریہ کی جانب سے جو بھی فتوی جاری کیا جاتا ہے اس پر وہ لوگ سیریل نمبر لکھتے ہیں جب کہ ان کے جاری کردہ جھوٹے فتوی میں دور دور تک سیریل نمبر کا کوئی تعلق واسطہ ہی نظر نہیں آتا ۔
    اس کے بعد انہوں نے اپنی جان چھڑوانے کے لیے ایک اخبار کی طرح کی ایک پکچر بنائی کہ جی اس اخبار میں بھی یہ خبر شائع ہوئی ہے۔ اب ہم لوگ ان سے اس اخبار کا نام اور تاریخ پوچھتے ہیں تو بھی یہ نہیں دیتے کیونکہ یہ سب انہوں نے جھوٹ کی بنیاد پر کیا ہے اس لیے ان کے پاس کوئی ثبوت موجود نہیں ہے۔
    سچ اور حق یہی ہے کہ جھوٹا جھوٹا ہی ہوتا ہے ۔ اور جھوٹ کے کوئی سر،پاؤں نہیں ہوتے ۔

    جامعہ بنوریہ کی طرف سے شائع ہونے والے اور قادیانی مربیوں کے بنائے ہوئے جھوٹے فتوے کا موازنہ کریں
    1.jpg

    قادیانیوں کی جانب سے بنائی گئی جھوٹی اخباری تصویر جس کا آج تک یہ لوگ حوالہ نہیں دے سکے کہ یہ کون سی اخبار ہے ، اور کس تاریخ کی ہے ۔
    2.jpg

    جامعہ بنوریہ کی جانب سے شائع ہونے والے فتوی جات کا اصل صفحہ کس طرح کا ہوتا ہے ملاحظہ فرمائیں

    3.jpg 3.jpg

    جامعہ بنوریہ کے فتوی جات یہاں سے ملاحظہ فرمائیں
    مزید آپ ویڈیو سے بھی دیکھ سکتے ہیں ۔ جو کہ اس سے نیچے والے مراسلے میں پوسٹ کرتا ہوں ۔ جزاک اللہُ خیرا
  2. ‏ نومبر 25, 2014 #2
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    قادیانیوں کے اس جھوٹ کو ویڈیو کی صورت میں یہاں سے ملاحظہ فرمائیں ۔ جزاک اللہُ خیرا

  3. ‏ جولائی 8, 2015 #3
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    آج پھر قادیانیوں نے ایک نیافتوی اپنی طرف سے بنایا ہے۔ اور پھر اس کو جامعہ بنوریہ کی جانب منسوب کر دیا گیا ہے ۔ جو کہ ایک جعلی فتوی بنایا گیا ہے۔ جامعہ بنوریہ کی جانب سے جو بھی فتوی جاری ہوتا ہے اس پر اس کا سیریل نمبر، تاریخ ، سائل کا نام درج ہوتا ہے۔مگر اس فتوی پر ایسا کچھ بھی نہیں ہے ۔ بلکہ جس نے بھی یہ فتوی بنایا ہے اس کی عقل فتوی بناتے ہوئے خراب ہو گئی تو اور وہ بیچارہ نیچے مہریں لگاتا رہا تو اس کے نیچے ایک مہر جامعہ بنوریہ کی بجائے دارالعلوم کراچی کی لگا بیٹھا۔
    جامعہ بنوریہ پر قادیانیوں کا نیا جھوٹ.jpg
    اس کا پوسٹ مارٹم ملاحظہ فرمائیں

    جامعہ بنوریہ پر قادیانیوں کا نیا جھوٹ اور اس کا جواب.jpg

اس صفحے کی تشہیر