1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ

    تحفظ ناموس رسالتﷺ و ختم نبوت پر دنیا کی مایہ ناز کتب پرٹائپنگ ، سکینگ ، پیسٹنگ کا کام جاری ہے۔آپ بھی اس علمی کام میں حصہ لیں

    ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ
  3. ہمارا وٹس ایپ نمبر whatsapp no +923247448814
  4. [IMG]
  5. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

عقیدہ ختم نبوت کلمہ شہادت کی طرح ایمان کا جزو ہے

خادمِ اعلیٰ نے 'احادیثِ ختم نبوت ﷺ' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ دسمبر 30, 2016

  1. ‏ دسمبر 30, 2016 #1
    خادمِ اعلیٰ

    خادمِ اعلیٰ رکن عملہ ناظم پراجیکٹ ممبر رکن ختم نبوت فورم

    عقیدہ ختم نبوت کلمہ شہادت کی طرح ایمان کا جزو ہے
    ۔

    حضرت زید بن حارث رضی اللہ عنہ اپنے ایمان لانے ایک طویل اور دلچسپ واقعہ بیان کرتے ہوئے آخر میں فرماتے ہیں کہ جب میں آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کی خدمت آکر مسلمان ہوگیا تو مجھے میرا قبیلہ تلاش کرتا ہوں آپ صلی اللہ علیہ وسلم کی خدمت میں پہنچا اور مجھے آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے پاس دیکھ کر کہا اے زید ! اٹھو اور ہمارے ساتھ چلو ۔ میں نے جواب دیا کہ میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے بدلے میں ساری دنیا کو کچھ نہیں سمجھتا اور نہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے سوا کسی اور کا ارادہ رکھتا ہوں ۔ پھر انہوں نے آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم سے مخاطب ہوکر کہا کہ اے محمد صلی اللہ علیہ وسلم ہم آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو اس لڑکے کے بدلے میں بہت سا اموال دینے کو تیار ہیں جو آپ صلی اللہ علیہ وسلم چاہیں طلب فرمائیں ، ہم ادا کریں گے ۔ مگر اس لڑکے کو ہمارے ساتھ بھیج دیں ۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ
    " أَسْأَلُكُمْ أَنْ تَشْهَدُوا أَنَّ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ، وَأَنِّي خَاتَمُ أَنْبِيَائِهِ وَرُسُلِهِ وَأُرْسِلُهُ مَعَكُمْ "
    میں تم سے صرف ایک چیز مانگتا ہوں ۔ وہ یہ کے شہادت دو اس کی کہ اللہ کے سوا کوئی عبادت کے لائق نہیں اور میں انبیاء و رسل میں سے آخری ہوں ( اس ایمان اور اقرار کے بدلے میں ) زید کو تمہارے ساتھ کر دوں گا ۔ ( المستدرک الحاکم ، روایت 4946 )
    اس حدیث شریف میں آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے عقیدہ ختم نبوت کو کلمہ شہادت کی طرح ایمان کا جزو قرار دیا ہے ۔
    • Like Like x 1
  2. ‏ دسمبر 30, 2016 #2
    شفیق احمد

    شفیق احمد رکن ختم نبوت فورم

    ختم نبوت کے باغی اور دجالوں میں سب سے بڑے دجال مرزا قادیانی کے پیروکار یعنی قادیانی/مرزائی یہ خیال کرتے ہیں کہ ہم چونکہ کلمہ گو ہیں اس لیئے مسلمانوں کو یہ حق حاصل نہیں کہ وہ ہمیں کافر Declare کریں ۔۔۔ یقینا ان مرتدین کی چشم کشائی کیلئے مذکورہ بالا حدیث ہی کافی ہے۔۔۔۔!!

    الٹی سمجھ کسی کو بھی ہرگز خدا نہ دے

    دے آدمی کو موت پر یہ بد ادا نہ دے
    • Agree Agree x 1
  3. ‏ مارچ 6, 2017 #3
    غلام مصطفی

    غلام مصطفی رکن ختم نبوت فورم

    جماعت احمدیہ تو نبی پاکﷺ کو خاتم النبیین مانتی ہے اور آپ ﷺ کی پیروی کو اپنا ایمان مانتی ہے۔پھر وہ ختم نبوت کے منکر کیسے؟
    رہی بات کہ اگر جماعت احمدیہ آپ ﷺ کو خاتم النبیین یقین کرتی ہے تو پھر حضرت مرزا غلام احمد قادیانی ؑ کو نبی اللہ کیوں مانتی ہے؟تو اس کا سادہ جواب تو یہ ہے کہ خاتم النبیین ہونے کے باوجود آنے والے مسیح کو آپﷺ نے خود صحیح مسلم کتاب الفتن میں چار مرتبہ نبی اللہ کہا ہے۔
    دوسری بات یہ کہ ایک ایسے نبی کہ آنے سے جو خادم رسولﷺ ہو اور آپﷺ کی پیروی میں آپ کی ہی لائی ہوئی شریعت کو پھیلانے والا ہو اس کے آنے سے ختم نبوت پر کوئی زد نہیں آتی۔اس کی تائید میں حوالہ پیش ہیں۔

    منسلک فائلیں :

  4. ‏ مارچ 8, 2017 #4
    خادمِ اعلیٰ

    خادمِ اعلیٰ رکن عملہ ناظم پراجیکٹ ممبر رکن ختم نبوت فورم


    حضرت عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا اور حديث لا نبي بعدى اور مرزائي فراڈ
    https://tinyurl.com/hxqwr9x


    شیخ محی الدین ابن عربی رحمتہ اللہ علیہ اور عقیدہ ختم نبوت
    https://tinyurl.com/jh8l248


    شیخ عبدالوھاب شعرانی رحمتہ اللہ علیہ اور عقیدہ ختم نبوت
    https://tinyurl.com/zdqn59h

اس صفحے کی تشہیر