1. Photo of Milford Sound in New Zealand
  2. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  3. Photo of Milford Sound in New Zealand
  4. Photo of Milford Sound in New Zealand

عرفان محمود برق اور قادیانی مربی

ابوعبداللہ نے 'مسلم اور قادیانی مناظرہ' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ اپریل 14, 2020

  1. ‏ اپریل 14, 2020 #1
    ابوعبداللہ

    ابوعبداللہ رکن ختم نبوت فورم

    عرفان محمود برق
    جب قادیانیت سے تائب ہو کر دائرہ اسلام میں داخل ہوئے تو
    قادیانی مربیان نے انہیں واپس قادیانیت میں لانے کے لیئے سرتوڑ کوششیں کی لیکن ناکام رہے۔ ان کے زبردست دلائل کے آگے قادیانی مربی چاروں شانے چت ہو جاتے انہیں سانپ سونگھ جاتا یوں چپ ہو جاتے جیسے کسی نے ان کے لبوں کو سی دیا ہو ۔۔۔جب کئی مربیوں کو ناکام ہوتے دیکھا تو ان کے والد قادیانیت کے سب سے بڑے مربی کو لائے۔۔۔مناظرہ شروع ہوا تو عرفان محمود برق نے پہلا سوال کیا :
    کیا آپ کبھی سینما گئے ہیں ؟

    قادیانی مربی نے جواب دیا کہ :
    سینما دیکھنے تو عیاش اور بدمعاش لوگ جاتے ہیں میرا وہاں کیا کام ؟
    عرفان محمود برق نے اس مربی کو فوراََ مرزا قادیانی کے نام نہاد صحابی کی کتاب ذکر حبیب دکھائی جس میں لکھا تھا کہ مرزا قادیانی سینما دیکھنے جایا کرتا تھا۔
    یہ حوالہ دیکھ کر اس مربی کا رنگ زرد پڑ گیا ہونٹ خشک پڑ گئے ماتھے پر پسینہ آ گیا وہ اٹھا اور عرفان محمود برق کے والد سے کہنے لگا یہ کیس بہت خراب ہو گیا ہے آپ کا بچہ ناقابل اصلاح ہے۔ یہ کہہ کر وہ مربی دم دبا کر بھاگ گیا۔۔۔۔!
    قادیانیت اسلام اور سائنس کے کٹہرے میں



اس صفحے کی تشہیر