1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ

    تحفظ ناموس رسالتﷺ و ختم نبوت پر دنیا کی مایہ ناز کتب پرٹائپنگ ، سکینگ ، پیسٹنگ کا کام جاری ہے۔آپ بھی اس علمی کام میں حصہ لیں

    ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ
  3. ہمارا وٹس ایپ نمبر whatsapp no +923247448814
  4. [IMG]
  5. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

دجال اور مغرب کی عیسائی اقوام پر تجزیہ

مبشر شاہ نے 'دجال' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ جولائی 13, 2014

  1. ‏ جولائی 13, 2014 #1
    مبشر شاہ

    مبشر شاہ رکن عملہ منتظم اعلی

    حدیث مسلم پر تفصیلی بحث
    اس حدیث کو مکمل مطالعہ کے لیے اس لنک کو استعمال کریں

    دجال

    حدیث شریف کے اس متن میں واضح کر دیا گیا ہے کہ دجال ایک فتنہ ہو گا مرزا غلام قادیانی نے جو یہ کہا کہ دجال سے مراد عیسائی اقوام ہیں تو متن حدیث سے ہی اس بات کی وضاحت ہو جاتی ہےکہ دجال ایک شخص کا نام ہے نہ کہ پوری جماعت کا اگر پوری جماعت کا نام ہوتا تو دجال کے لیے جمع کا صیغہ ارشادہوتا دیکھیں "إِنْ يَخْرُجْ" اس جگہ یخرجون کا لفظ نہیں ہے اور صاحبان علم جانتے ہیں کہ یخرج صیغہ واحد مذکر غائب ہے نہ کہ صیغہ جمع مذکر غائب لہذا الفاظ حدیث سے ہی مرزا غلام احمد قادیانی کے جھوٹے عقیدہ کی نفی ثابت ہو گئی کہ دجال عیسائی اقوام ہیں ۔


    دجال کا فتنہ اتنا سخت ہو گا کہ ہر فرد اس سے متاثر ہو گا اور ہرمسلمان کو اس سے مقابلہ کا کہا گیا ہے اور ساتھ ہی غائبی نصرت کا بھی وعدہ ہے ۔


    حدیث شریف کے یہ الفاظ بھی بتا رہے ہیں کہ دجال عیسائی اقوام نہیں ہیں ایک شخصیت ہے اسی وجہ سے اس کی نشانی یہ بتائی گئی کہ گھگنریالے بال ہوں گے اور آنکھیں پھولی ہوئی ہوں گی اور پھر آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے صرف ایک کافر شخص سے اس کو تشبیہ دی ہے مراد یہ کہ دجال بھی واحد ہے جماعت نہیں ہے کیوں کہ اگر عیسائی اقوام مراد لی جائیں تو ہر کوئی جان سکتا ہے ہے کہ ہر عیسائی کے گھنگریالے بال یا پھولی آنکھیں نہیں ہوتی کوئی کوئی ہو تو الشاذ کالمعدوم کے تحت وہ کسی گندی شمار میں نہیں آتا۔

    مرزا غلام قادیانی سمیت پوری قادیانیت ذریت سے میرا سوال ہے کہ آج تک کسی نے اقوام عیسائیہ کو یا کسی ایک عیسائی کو بھی دیکھ کر ان آیات کی تلاوت کی بلکہ تم لوگوں میں تو کوئی حافظ القرآن ہی نہیں ہے ۔


    کیا عیسائی اقوام کا خروج عراق و شام کے درمیان سے ہوا ہے ؟؟ ہرگز نہیں اس کو ثابت کرنے کے لیے لاکھ جھوٹ بولنے پڑیں گے اور شاید پھر بھی یہ ثابت نہ ہو سکے ۔

    کیا عیسائی اقوام اپنے دائیں بائیں فساد کرتی ہیں ؟


    یہا ں تو دجال کے بارے حتمی فیصلہ ہو گیا ہے کہ دجال کے ظہور کے بعد وہ چالیس دن تک رہے گا حالانکہ اقوام عیسائیہ صدیوں سے موجود ہیں پتہ نہیں کتنے چالیس دن گزر گئے ہیں ؟

    دجال کے جادوئی کرتبوں کا تذکرہ ہو رہا ہے اور یہ صرف دجال ہی ایسا کر سکے گا جبکہ مرزا غلام قادیانی سمیت کوئی قادیانی بھی اس کو ثابت نہ کر سکا کہ عیسائی اقوام بادلوں کے کرتب دکھلاتی ہے ۔

    کیا کوئی ثابت کر سکتا ہے کہ مغربی اقوام عیسائیہ کسی پوری قوم کے پاس گئی ہوں اور پوری قوم کو ہی عیسائی بنا لیا ہو ؟؟


    اس جگہ دجال کے مختلف شعبدوں کا تذکرہ ہو رہا ہے اور یہ سب کچھ جادوئی طاقتوں سے کرے گا حالانکہ ان میں سے ایک چیز بھی مغربی عیسائی قوموںمیں مجموعی طور پر موجود نہیں ۔

    مسلم شریف کی حدیث شریف کے اس اقتباس سے عیاں ہو گیا کہ مرزا غلام قادیانی دجال کے بارے جو نظریات قائم کر کے اپنی ذریتِ قادیانیہ کو دے کر گیا ہے ان کا اسلام سے دور دور کا بھی کوئی رشتہ نہیں ہے یہ سب من گھڑت اور قادیانی برطانیوں ایجنٹی کا ایک حصہ تھا جس پر مرزا غلام قادیانی نے عمل کیا ۔
    • Like Like x 1

اس صفحے کی تشہیر