1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ

    تحفظ ناموس رسالتﷺ و ختم نبوت پر دنیا کی مایہ ناز کتب پرٹائپنگ ، سکینگ ، پیسٹنگ کا کام جاری ہے۔آپ بھی اس علمی کام میں حصہ لیں

    ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ
  3. ہمارا وٹس ایپ نمبر whatsapp no +923247448814
  4. [IMG]
  5. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

خطوط امام بنام غلام

مبشر شاہ نے 'قادیانی کتب (نئے اور پرانے ایڈیشن)' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ اپریل 27, 2015

  1. ‏ اپریل 27, 2015 #1
    مبشر شاہ

    مبشر شاہ رکن عملہ منتظم اعلی

    آخری تدوین : ‏ اپریل 27, 2015
    • Like Like x 1
  2. ‏ اپریل 27, 2015 #2
    مبشر شاہ

    مبشر شاہ رکن عملہ منتظم اعلی

    اس کتاب کے مشہور حوالہ جات

    مرزا قادیانی کو انگریزی پاخانہ کی ضرورت پڑتی تھی اور وہ انگریزی پاخانہ استعمال کرتا تھا
    8.jpg
    • Like Like x 1
  3. ‏ اپریل 28, 2015 #3
    مبشر شاہ

    مبشر شاہ رکن عملہ منتظم اعلی

    ٹانک وائن
    محبی اقویم حکیم محمد حسین صاحب ’’ اس وقت میاں یار محمد بھیجا جاتا ہے ۔ آپ اشیاء خوردنی خود خرید دیں۔ اور ایک بوتل ٹانک وائن کی فلومر کی دوکان سے خرید دیں مگر ٹانک وائن چاہئے اس کا لحاظ رہے ۔ باقی خیریت ‘‘ (خطوط امام بنام غلام صفحہ ۵)
    شہوت کو ابھارنے والی دوائیں
    1۔ پہلی مشک ختم ہو چکی ہے ۔ اسلئے پچاس روپے بذریعہ منی آرڈر آپ کی خدمت میں ارسال ہیں ۔ دوتولہ مشک خالص دو شیشیوں میں ارسال فرماویں ۔ آپ بے شک ایک تولہ مشک بہ قیمت خرید کر کے بذریعہ وی۔پی بھیج دیں ۔ (خطوط امام بنام غلام ص2-3)
    2۔ میں اس کو اپنے مولا کریم کے فضل سے اپنے لئے بے اندازہ فخر کا موجب سمجھتا ہوں کہ حضور (مرزا قادیانی) بھی اس ناچیز کی تیارکردہ مفرح عنبری کا استعمال فرماتے ہیں ۔(خطوط امام بنام غلام ص 8)
    • Like Like x 1
  4. ‏ اپریل 28, 2015 #4
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    میرے باپ (مرزا غلام احمد قادیانی) نے شراب پی تھی (مرزا بشیرالدین محمود کا عدالت میں اعتراف)۔ باپ شرابی بھی ہو تو اسکا غیرتمند اورسعادت مند بیٹا کبھی بھی اسکے اس عیب کا اظہار کھلے بندوں میں نہیں کرتا۔ لیکن مرزا غلام احمد قادیانی وہ بدنصیب انسان ہے جسکا بد نصیب اور بدبخت بیٹا بشیرالدین محمود جے ڈی گھوسلہ سیشن جج ضلع گورداسپور کی عدالت میں یہ بیان کرتا ہے کہ اس کے باپ (مرزا قادیانی) نے شراب پی تھی ۔ مرزائیوں کے اخبارالفضل میں اسکا تذکرہ ہوا ۔ ضلع گوارداسپور کا یہ سیشن جج جے ڈی گھوسلہ لکھتا ہے کہ
    " موجودہ مرزا نے خود اعتراف کیا ہے کہ اس کے باپ نے پلومر کی ٹانگ وائن ایک دفعہ استعمال کی تھی۔اور وہ ایک ایساانسان تھا جسے رنگین مزاج کہہ سکتے ہیں۔"
    (الفضل 15 جون 1935 صفحہ 5)
    یورپ یا اور کسی غیر مسلم ملک میں مقیم قادیانی کسی بھی وائن شاپ سے پوچھیں توانہیں بتایاجائے گا کہ ٹانک وائن بھی ایک شراب کا ہی نام ہے ۔ انٹرنیٹ سے بھی اسکی تصدیق کی جاسکتی ہے ۔ مرزا قادیانی منگواکریہ شراب پیاکرتے تھے۔
    " محبی اخویم حکیم محمدحسین صاحب اس وقت میاں یار محمد کو بھیجا جاتا ہے۔ آپ اشیاء خوردنی خود خریدیں ۔ اور ایک بوتل ٹانک وائن کی پلومر کی دوکان سے خرید دیں مگر ٹانک وائن ہی چاہیے اس کا لحاظ رہے"
    (خطوط امام بنام غلام صفحہ 5)
    مرزائیوں کے جھوٹے نبی مرزا غلام احمد قادیانی اپنی امت کو مختلف شرابوں کے ناموں کا تعارف کراتے اعتراف کرتے ہیں کہ وائن بھی شراب ہی ہوتی ہے :
    " اوریا تو انہوں نے کبھی شراب کا نام بھی نہ سنا تھا اور یا اُس خبیث عرق کی دن رات مشق ہو رہی ہے اور برانڈی، شیری، بسکی، رم پوٹ، وائن وغیرہ شرابوں کے نام نوک زبان ہو رہے ہیں۔"
    (دیکھیں ازالہ اوہام حصہ دوم صفحہ 267 ، روحانی خزائن جلد 3 صفحہ 367 )
  5. ‏ دسمبر 9, 2015 #5
    محمد عثمان غنی

    محمد عثمان غنی رکن ختم نبوت فورم

    یہ تو فائل ڈیلیٹ کی اوپشن دے رہا بھائی جان
  6. ‏ جنوری 29, 2016 #6
    ساجد خان نقشبندی

    ساجد خان نقشبندی رکن ختم نبوت فورم

    مطلوبہ کتاب کا ڈونلوڈ لنک کام نہیں کررہا راقم کو یہ کتاب درکار ہے راقم کی لائبریری میں یہ کتاب موجود نہیں جزاک اللہ

اس صفحے کی تشہیر