1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ

    تحفظ ناموس رسالتﷺ و ختم نبوت پر دنیا کی مایہ ناز کتب پرٹائپنگ ، سکینگ ، پیسٹنگ کا کام جاری ہے۔آپ بھی اس علمی کام میں حصہ لیں

    ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ
  3. ہمارا وٹس ایپ نمبر whatsapp no +923247448814
  4. [IMG]
  5. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

حکیم الامت مولانااشرف علی تھانویؒ پر "ماں سے زنا جائز" کرنے کا الزام اور اس کی حقیقت

محمدابوبکرصدیق نے 'فیس بک قادیانی پوسٹس کے جوابات' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ اکتوبر 31, 2015

  1. ‏ اکتوبر 31, 2015 #1
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    حکیم الامت مولانااشرف علی تھانویؒ پر "ماں سے زنا جائز" کرنے کا الزام اور اس کی حقیقت

    دوستو! منگھڑت ، جھوٹ، دجل و فریب یہ قادیانیت کی جڑوں میں موجود ہے۔ جھوٹی پوسٹس بنا بنا کر علماء کو بدنام کرنے کی ہر ممکن کوشش کرتے ہیں مگر الحمدُاللہ آج تک یہ لوگ اپنے اس مشن میں کامیاب نہیں ہو سکے الحمدُاللہ۔
    اسی طرح کچھ عرصہ قبل ان لوگوں نے جامعہ بنوریہ کی جانب دو فتوجات منسوب کیے جن کو ہم نے الحمدُاللہ پکڑا اور سب کے سامنے اس کی حقیقت رکھی۔ جس کو آپ یہاں سے دیکھ اور پڑھ سکتے ہیں۔
    اسی طرح حکیم الامت مولانا اشرف علی تھانویؒ پر انہوں نے ایک ایسی پوسٹ بنائی جس میں یہ الزام لگایا گیا ہے کہ مولانا اشرف علی تھانویؒ نے ماں سے زنا کرنے کی اجازت دی ہے (معاذاللہ)
    اس پوسٹ میں قادیانی جماعت نے اپنی جانب سے بڑی تحریر لکھی اور ساتھ نہ جانے کہاں سے ایک پیج پر لائنیں لگا کر اٹیچ کر دیا۔ مگر وہ پیج بھی ایسا لگایا کہ نہ کوئی پڑھ سکے اور نہ کسی کو سمجھ میں آسکے۔
    0.jpg
    بحرحال جب قادیانی جماعت سے کہا جاتا کہ اس پوسٹ پر کوئی واضح پیج کا سکین لا کر دکھاؤ تو وہ کبھی بھی اس بات پر رضامند نہ ہوتے۔ اور آج تک اس کا واضح سکین نہیں دے سکے۔ اس پوسٹ میں جو انہوں نے پیج ساتھ لگایا ہے وہ کتنا واضح ہے آپ کود اندازہ لگا سکتے ہیں ۔ اس پر سے تو کوئی تحریر صحیح طرح سے پڑھنا بھی ممکن نہیں۔
    اس پوسٹ میں انہوں نے جو نیچے حوالہ لکھا ہے جب میں نے وہ پیجز اوپن کر کے ان کو دیکھا تو مجھے ایسی کوئی بھی بات وہاں پر لکھی ہوئی نظر نہ آئی۔ یہ حوالہ ہے (الافاضات الیومیہ من الافادات القومیہ ج6 ص 54،55)
    حضرت مولانا اشرف علی تھانویؒ کے تمام ملفوظات آپ یہاں سے آنلائن دیکھ بھی سکتے ہیں اور ڈاؤنلوڈ بھی کر سکتے ہیں۔
    اب جب میں نے اس کی جلد نمبر 6 کو اوپن کیا تو اس کا ٹائٹل پیج یہ آیا۔
    1.jpg
    اس کے بعدجب ہم اس کے اگلے پیج پر جاتے ہیں تو وہ ہی سلسلہ "الافاضات الیومیہ من الافادات القومیہ" ہمیں نظر آتا ہے۔ ملاحظہ فرمائیں۔
    2.jpg
    اس کتاب کا صفحہ نمبر 54 ملاحظہ فرمائیں۔
    3.jpg
    اس کتاب کا صفحہ نمبر 55 ملاحظہ فرمائیں
    4.jpg
    اس کو آپ خود بھی پڑھیں اور اپنے دوستوں کو بھی پڑھائیں اور قادیانیت کے دجل و فریب کو سب کے سامنے واضح کریں تاکہ سب کو یہ بات معلوم ہو جائے کہ یہ کس قدر جھوٹے ہیں۔ ان دونوں پیجز پر کہیں پر بھی یہ بات درج نہیں ہے۔
    دلائل کے میدان میں بے بس قادیانی اب اپنی ساکھ بچانے کے لیے علماء پر اپنی طرف سے کیچر اچھالتے ہیں۔ یہ قادیانیوں کی بے بسی ، ان کے کفر ، ان کے جھوٹا ہونے کی واضح دلیل و علامت ہے۔
  2. ‏ اکتوبر 31, 2015 #2
    محمدابوبکرصدیق

    محمدابوبکرصدیق ناظم پراجیکٹ ممبر

    ماں سے زنا جائز کا آپریشن.jpg

اس صفحے کی تشہیر