1. Photo of Milford Sound in New Zealand
  2. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  3. Photo of Milford Sound in New Zealand
  4. Photo of Milford Sound in New Zealand

بنی اسرائیل کے دس فرقے پنجاب میں آگئے تھے؟

حمزہ نے 'روحانی خزائن جلد15' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ اگست 8, 2014

  1. ‏ اگست 8, 2014 #1
    حمزہ

    حمزہ رکن عملہ پراجیکٹ ممبر رکن ختم نبوت فورم

    مرزا غلام احمد قادیانی حضرت عیسی علیہ السلام کے متعلق لکھتے ہیں:
    "سو واضح ہو کہ حضرت مسیح علیہ السلام کو ان کے فرض رسالت کے رو سے ملک پنجاب اور اس کے نواح کی طرف سفر کرنا نہایت ضروری تھا کیونکہ بنی اسرائیل کے دس فرقے جن کا نام انجیل میں اسرائیل کی گمشدہ بھیڑیں رکھا گیا ہے ان ملکوں میں آگئے تھے جن کے آنے سے کسی مؤرخ کو انکار نہیں ہے۔ اس لئے ضروری تھا کہ حضرت مسیح علیہ السلام اس ملک کی طرف سفر کرتے۔"(روحانی خزائن ۔جلد ۱۵۔مسِیح ہندوستان میں: صفحہ 93)
    لعنت اللہ علی الکاذبین۔ مرزا صاحب نے بہت بڑا جھوٹ بولا ہے۔بتایا جائے کس تاریخ کی کتاب میں مسیح علیہ السلام کا ہندوستان آنا لکھا گیا ہے؟ اور کون سے مورخ نے یہ لکھا ہے؟ اور کون سی تاریخ میں یہ لکھا ہے کہ بنی اسرائیل کے دس فرقے پنجاب میں آئے تھے؟ صرف عقلی مفروضے بنانا کوئی وقعت نہیں رکھتا ہے۔
    [​IMG]
    • Like Like x 1
    • Dumb Dumb x 1

اس صفحے کی تشہیر