1. Photo of Milford Sound in New Zealand
  2. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  3. Photo of Milford Sound in New Zealand
  4. Photo of Milford Sound in New Zealand

اٹک میں احمدی ہومیو پیتھک ڈاکٹر فائرنگ سے ہلاک!

arifkarim نے 'متفرق خبریں' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ جون 6, 2016

  1. ‏ جون 6, 2016 #1
    arifkarim

    arifkarim رکن ختم نبوت فورم

    اٹک میں احمدی ہومیو پیتھک ڈاکٹر فائرنگ سے ہلاک
    • 4 جون 2016
    [​IMG]
    حمید احمد ہومیوپیتھک ڈاکٹر تھے
    پاکستان کے صوبہ پنجاب کے شہر اٹک میں پولیس کے مطابق جماعت احمدیہ سے تعلق رکھنے والے ایک شخص کو فائرنگ کر کے ہلاک کر دیا گیا ہے۔

    اٹک سٹی پولیس سٹیشن کے ایک اہلکار نے بی بی سی کو بتایا کہ سنیچر کے دوپہر حمید احمد نامی شخص کو نامعلوم افراد نے ان کے گھر کے باہر سر پر گولی ماری گئی جس سے وہ موقع پر ہی ہلاک ہوگئے۔

    پولیس اہلکار کے مطابق پولیس جائے وقوعہ پر موجود ہے اور اس بارے میں مزید تفتیش کی جارہی ہیں۔

    جماعت احمدیہ پاکستان کے ترجمان سلیم الدین احمد کے مطابق 64 سالہ حمید احمد ہومیوپیتھک ڈاکٹر تھے اور وہ دارالسلام کالونی میں واقع اپنی دکان سے گھر کے دروازے پر پہنچے تھے جب انھیں نشانہ بنایا گیا۔

    سلیم الدین کے مطابق حمید احمد کی کسی سے دشمنی نہیں تھی۔ ان کا کہنا تھا کہ تقریباً ایک سال قبل شرپسند افراد کی جانب سے ان کی دکان کو نذر آتش کرنے کی کوشش کی گئی تھی۔

    ترجمان جماعت احمدیہ کا کہنا تھا کہ رواں سال جماعت احمدیہ سے تعلق رکھنے والے تین افراد کو ٹارگٹ کلنگ کا نشانہ بنایا جا چکا ہے۔

    خیال رہے کہ چند روز قبل کراچی میں فائرنگ کے ایک واقعے میں جماعت احمدیہ سے تعلق رکھنے والا ایک شخص ہلاک اور ان کا دوست زخمی ہوگیا تھا۔ پولیس نے واقعے کو ٹارگٹ کلنگ قرار دیا تھا۔
    http://www.bbc.com/urdu/pakistan/2016/06/160604_ahmadi_attock_killing_sh
  2. ‏ جون 6, 2016 #2
    مبشر شاہ

    مبشر شاہ رکن عملہ منتظم اعلی

    رواں سال میں پاکستان میں دسیوں مسلمان ٹارگٹ کلنک کا شکار ہوئے ۔ دہشت گرد مذہب و عقیدہ نہیں دیکھتے ان کے پیش نظر دہشت پھیلانا مقصود ہوتا ہے اور کچھ پس پردہ سازشیں ہوتی ہیں ۔ اللہ ہمارے ملک کو دہشت گردوں سے محفوظ رکھے امین
    • Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  3. ‏ جون 6, 2016 #3
    شفیق احمد

    شفیق احمد رکن ختم نبوت فورم

    شائد دنیا میں پاکستان وہ واحد ملک ہے کہ جس میں مسلمان غیر محفوظ اور اقلیتیں محفوظ ترین ہیں۔۔۔۔۔۔۔ رواں سال سینکڑوں مسلمان شہید ہوئے لیکن مسلمانوں میں اشتعال انگیز لٹریچر تقسیم کرنے والے شرپسند قادیانی صرف تین مارے گئے۔۔۔۔۔۔۔انڈیا میں ہر سال حکومتی سرپرستی میں ہزاروں مسلمانوں کو شہید کیا جاتا ہے لیکن کسی عالمی خبررساں ایجنسی کے کان پر جوں نہیں رینگتی اور اگر کوئی ایک مرزائی قتل ہو جائے تو آسمان سر پر اٹھا لیا جاتا ہے اور قادیانی نواز نام نہاد لبرل مسلمان "چور سے پنڈ کالی" کے مصداق رولے پہ رولا ڈالتے ہیں۔۔۔۔۔۔۔!!
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  4. ‏ جون 9, 2016 #4
    محمود بھائی

    محمود بھائی پراجیکٹ ممبر رکن ختم نبوت فورم

    سوچنے کی بات یہ ہے کہ کسی قادیانی کے اس طرح قتل ہوجانے سے فائدہ کس کو پہنچتا ہے ؟ یقینا جماعت احمدیہ کو
    جماعت کو مزید پروپیگنڈا کرنے کا موقع مل جاتا ہے اپنی مظلومیت کا ڈھنڈڈھورا پیٹنے کا مزید موقع ہاتھ آ جاتا ہے ۔ جماعت کے لوگوں میں جماعت کے لئے مزید تعصب پیدا ہو جاتا ہے اور وہ اپنے آپ کو مظلوم سمجھ کر اپنے عقائد کو حق پر سمجھنے میں مزید پختہ ہو جاتے ہیں ۔

    بہرحال اس قسم کے واقعات چاہے کسے کے ساتھ بھی پیش آئیں اس کی شدید مذمت کرنی چاہیئے ۔قانون کو ہاتھ میں لینے والوں کی پھرپور مذمت کرنی چاہیئے ۔

    کسی بھی قادیانی کا قتل سراسر اسلام ،مسلمانوں اور پاکستان کےمفاد کے خلاف ہے

    ختم نبوت کے حوالے سے کی جانے والی ہر قسم کی جدوجہد قانون کے دائرے میں رہ کر ہونی چاہیئے
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1

اس صفحے کی تشہیر