1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ

    تحفظ ناموس رسالتﷺ و ختم نبوت پر دنیا کی مایہ ناز کتب پرٹائپنگ ، سکینگ ، پیسٹنگ کا کام جاری ہے۔آپ بھی اس علمی کام میں حصہ لیں

    ختم نبوت لائبریری پراجیکٹ
  3. ہمارا وٹس ایپ نمبر whatsapp no +923247448814
  4. [IMG]
  5. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

امام مہدی علیہ اضوان جب ظاہر ہونگے تو ان کو اللہ کی طرف سے کس طرح علم ہوگا

محمد منیب الرحمٰن نے 'مفتی صاحب سے سوال پوچھئے' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ اگست 22, 2016

  1. ‏ اگست 22, 2016 #1
    محمد منیب الرحمٰن

    محمد منیب الرحمٰن رکن ختم نبوت فورم

    اسلام علیکم
    سوال یہ ہے کہ امام مہدی علیہ اضوان جب ظاہر ہونگے تو ان کو اللہ کی طرف سے کس طرح علم ہوگا کہ آپ امام مہدی ہیں ۔ آیا کوئی وحی ہوگی ۔ اگر وحی ہوگی تو اسلام میں تو سلسلہ وحی منطقع ہوچکا ہے ۔
    تو پھر اللہ تعالی سے کس طرح علم پائیں گے ۔
    زرا وضاحت بمہ حوالہ فرما دیں
  2. ‏ فروری 19, 2017 #2
    MindRoasterMir

    MindRoasterMir رکن ختم نبوت فورم

    جی وحی ہو گی
  3. ‏ فروری 22, 2017 #3
    خادمِ اعلیٰ

    خادمِ اعلیٰ رکن عملہ ناظم پراجیکٹ ممبر رکن ختم نبوت فورم

    یہ وحی ہوگی کس حدیث مبارکہ صلی اللہ علیہ وسلم میں لکھا ہے ؟
  4. ‏ فروری 28, 2017 #4
    محمد منیب الرحمٰن

    محمد منیب الرحمٰن رکن ختم نبوت فورم

    مربی جی کچھ شرم ہوتی ہے کچھ حیا ہوتی ہے
    • Like Like x 1
  5. ‏ مارچ 1, 2017 #5
    غلام مصطفی

    غلام مصطفی رکن ختم نبوت فورم

    جب امام مہدی نازل ہونگے تو انہیں کون بتائے گا کہ وہ امام مہدی ہیں؟خدا تعالیٰ بتائے گا یا وہ اپنی طرف سے ہی دعوی کر دینگے؟اس طرح تو کوئی شخص بھی امام مہدی ہونے کا دعوی کرسکتا ہے۔
    اسلام کو خدا زندہ خدا ہے اس کی صفات ازل سے ابد تک ہیں۔یہ کیسے ہوسکتا ہے کہ وہ پہلے تو بولتا تھا اب نہ بولے اور وہ بھی ایسی امت سے جو خیر الامت ہے۔خدا تعالیٰ کا امام مہدی کو بتا نا کہ وہ امام مہدی ہیں یہ وحی نہیں تو اور کیا ہوگا؟بعض مسلمان وحی کا دروازہ اس لئے بند کرتے ہیں کہ ان کے زہن میں یہ ہوتا ہے کہ وحی سے مراد شریعت کا نازل کرنا ہے جبکہ ایسا نہیں ہے۔بلکہ خدا تعالیٰ کا کسی سے کلام کرنا وحی کہلا تا ہے۔جیسا کہ فرمایا:۔
    {وَمَا كَانَ لِبَشَرٍ أَنْ يُكَلِّمَهُ اللَّهُ إِلَّا وَحْيًا أَوْ مِنْ وَرَاءِ حِجَابٍ أَوْ يُرْسِلَ رَسُولًا فَيُوحِيَ بِإِذْنِهِ مَا يَشَاءُ إِنَّهُ عَلِيٌّ حَكِيمٌ (52} (الشورى 52)
    اور کسى انسان کے لئے ممکن نہىں کہ اللہ اس سے کلام کرے مگر وحى کے ذرىعہ ىا پردے کے پىچھے سے ىا کوئى پىغام رساں بھىجے جو اُس کے اِذن سے جو وہ چاہے وحى کرے ىقىناً وہ بہت بلند شان (اور) حکمت والا ہے (52)
  6. ‏ جولائی 5, 2017 #6
    محمد منیب الرحمٰن

    محمد منیب الرحمٰن رکن ختم نبوت فورم

    کسی حدیث میں یہ ذکر نہیں کہ امام مہدی کو وحی ہوگی ۔ مختلف احادیث میں ظہور مہدی کی جو علامات ونشانیاں بیان کی گئی ہیں، ان کی روشنی میں خود حضرت مہدی اور تمام اہل حق مسلمان انھیں حضرت مہدی جان لیں گے، خود انھیں یا اہل حق میں سے کسی کو حضرت مہدی کے مہدی ہونے میں کوئی شک شبہ نہ ہوگا۔
  7. ‏ جولائی 5, 2017 #7
    محمد منیب الرحمٰن

    محمد منیب الرحمٰن رکن ختم نبوت فورم

    مسلمہ کذاب ، اسود عنسی ۔ اور مرزا قادیانی سے پہلے اور بعد بہت سے لوگوں نے دعوی کیا آپ انہیں کیوں نہیں مانتے ؟
    {وَمَا كَانَ لِبَشَرٍ أَنْ يُكَلِّمَهُ اللَّهُ إِلَّا وَحْيًا أَوْ مِنْ وَرَاءِ حِجَابٍ أَوْ يُرْسِلَ رَسُولًا فَيُوحِيَ بِإِذْنِهِ مَا يَشَاءُ إِنَّهُ عَلِيٌّ حَكِيمٌ (52} (الشورى 52)
    اور کسى انسان کے لئے ممکن نہىں کہ اللہ اس سے کلام کرے مگر وحى کے ذرىعہ ىا پردے کے پىچھے سے ىا کوئى پىغام رساں بھىجے جو اُس کے اِذن سے جو وہ چاہے وحى کرے ىقىناً وہ بہت بلند شان (اور) حکمت والا ہے (52)[/QUOTE]
  8. ‏ جولائی 20, 2017 #8
    فرح عطاریہ

    فرح عطاریہ رکن ختم نبوت فورم

    بیشک علماء وقت ان کو پہچان لیں گے
    • Like Like x 1
  9. ‏ جولائی 26, 2017 #9
    محمود بھائی

    محمود بھائی پراجیکٹ ممبر رکن ختم نبوت فورم

    مہدیت کوئی منصب نہیں ہے کہ اس کا دعوی کیا جائے اور لوگوں کو اس پر ایمان لانے کی دعوت دی جائے ۔
  10. ‏ جولائی 27, 2017 #10
    محمد منیب الرحمٰن

    محمد منیب الرحمٰن رکن ختم نبوت فورم

    یعنی آپ دعوی نہیں کریں گے ؟ لوگوں تک کیسے علم ہوگا کہ یہ امام مہدی ہیں ؟

اس صفحے کی تشہیر