1. ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  2. [IMG]
  3. ختم نبوت فورم کا اولین مقصد امہ مسلم میں قادیانیت کے بارے بیداری شعور کرنا ہے ۔ اسی مقصد کے حصول کے لیے فورم پر علمی و تحقیقی پراجیکٹس پر کام جاری ہے جس میں ہمیں آپ کے علمی تعاون کی اشد ضرورت ہے ۔ آئیے آپ بھی علمی خدمت میں اپنا حصہ ڈالیں ۔ قادیانی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد قادیانی کتب پراجیکٹ مرزا غلام قادیانی کی کتب کے رد کے لیے یہاں جائیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ تمام پراجیکٹس پر کام کرنے کی ٹرینگ یہاں سے لیں رد روحانی خزائن پراجیکٹ کا طریق کار

احمقوں کی جنت میں رہنے والے

خادمِ اعلیٰ نے 'احادیثِ امام مہدی و مجدد' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ دسمبر 31, 2016

  1. ‏ دسمبر 31, 2016 #1
    خادمِ اعلیٰ

    خادمِ اعلیٰ رکن عملہ ناظم پراجیکٹ ممبر رکن ختم نبوت فورم

    رکنیت :
    ‏ جون 28, 2014
    مراسلے :
    352
    موصول پسندیدگیاں :
    455
    نمبرات :
    63
    پیشہ :
    طالب علم
    مقام سکونت :
    سانگلہ ہل

    "
    آئیے احمقوں کی جنت میں رہنے والوں سے ملیے"
    ۔


    نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی صحیح حدیث شریف ہے کہ " مہدی کا نام میرے نام جیسا ( یعنی محمد) اور ان کے والد کا نام میرے والد کے نام جیسا ( یعنی عبداللہ ) ہوگا "۔

    یاد رہے حدیث میں ان " محمد بن عبداللہ المہدی " کے بارے میں جنہوں نے حضرت فاطمہ الزہراء رضی اللہ عنھا کی اولاد سے ہونا ہے اور جن کی بیعت مکہ مکرمہ میں حجرا سود کے پاس ہونی ہے اور جنہوں نے عرب کا بادشاہ ہونا ہے انہیں " المہدی " ہی کہا گیا ہے ۔ انہیں حدیث " امام مہدی " نہیں کہا گیا یہ " امام " کا لفظ ان کے ساتھ ایسے ہی لگاتے ہیں جیسے " امام بخاری " اور " امام ابو حنیفہ رحمتہ اللہ علیھم " وغیرہ کے ساتھ لگاتے ہیں ۔

    کچھ احمق یہ کہتے ہوئے پائے گئے ہیں کہ " مسلمانو ! تم پر لازم ہے جو بھی آدمی جسکا نام " محمد " ہو اور اس کے باپ کا نام " عبداللہ " ہو اور وہ " مہدی " ہونے کا دعویٰ کرے تو اسے " مہدی " مان لو ۔

    ان عقل کے آندھوں سے میں کہتا ہوں کہ یہ اصول تمہارے مرزا ابن چراغ بی بی کا ہوگا جو کبھی کرشن بنا ، کبھی عیسیٰ بنا ، کبھی کہا کہ کچھ نادان مجھے مسیح موعود سمجھ بیٹھے ہیں ، کبھی کہا کہ میرا نام محمد رسول اللہ رکھا گیا ہے ، کبھی کہا کہ میرا نام عیسیٰ رکھا گیا ہے اور کبھی کہا کہ میرا نام ابن مریم رکھا گیا ہے ۔ ارے احمقو ! احادیث میں حضرت مہدی کی صرف یہ ایک نشانی بیان نہیں ہوئی بلکہ ساتھ یہ بھی ہے کہ " وہ مکہ سے مدینہ جائیں گے اور ان کے ھاتھ پر حجرا سود کے پاس کعبہ کے سائے میں بیعت ہوگی وہ عرب پر حکومت کریں اور ان کا نام محمد بن عبداللہ ہوگا ۔

    تم کوئی ایسا لیکر آؤ پھر ہم اگر نہ مانیں تو کہنا
    ۔


    اگر تم کہو کہ ملکہ برطانیہ کے ایک چمچے ، صلیبی دجالوں کے خادم ، انگریز یاجوج ماجوج کو اولی الامر کہنے والے ، ڈر کے مارے مکہ اور مدینے نہ جانے والے ، چراغ بی بی کے دسوندی کو " مہدی " مان لیں تو ایسا بہروپیا مہدی تمہیں مبارک ہو ۔ یہ وہ مہدی نہیں ہوسکتا جن کی خبر آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم نے دی تھی ۔

    نقلی مسیح اور جعلی مہدی کے پجاریوں کو اللہ عقل سلیم عطاء فرمائے ۔ سب کہو آمین

اس صفحے کی تشہیر